HD İskender Çalışma Saatleri! HD İskender Personel Maaşları
HD İskender çalışma şartları ve çalışma saatleri 2023 yılında da bir çok kişi tarafından merak ediliyor. Personel maaşları, sosyal haklar, hafta sonu açık mı gibi birçok detaya HD İskender’e ayırdığımız yazımızda bulabilirsiniz.
Hd İskender çalışma saatleri ve şartları ve firma da ki işleyişi incelediğimiz yazımızda; mesai saatlerinden çalışma koşullarına, sosyal hak ve olanaklardan personel maaşlarıyla ilgili bir çok detaya ulaşabilirsiniz.
Hd İskender Çalışma Şartları ve Çalışan Maaşları
HD İskender ilk dükkânını 23 Haziran 1995 yılında Ankara’nın Emeç Bulvarı’nda açmıştır. O zamanda günümüze kadar faaliyetlerine devam eden firma, alışveriş merkezlerinde açılan ilk İskender markasıdır.150 beyaz yakalı, 3000’den de fazla mavi yakalı personelleri olan HD İskender şu anda Mersin, İzmir, Antalya, İstanbul, Çankırı, Bursa, Trabzon, Eskişehir, Denizli ve Kayseri gibi illerde hizmet vermektedir.
Hd İskender Çalışma Şartları 2023
HD İskender, çalışma şartları ile ilgili araştırma yapan birçok kişi tarafından tercih edilen bir markadır. Bu nedenle, HD İskender iş başvurularında büyük bir artış gözlemlenmektedir. Garson, mutfak elemanı, döner ustası, şube sorumlusu, müdür ve temizlik görevlisi gibi ilanlarda HD İskender çalışma şartlarına sıklıkla yer verilmektedir. Yiyecek ve içecek sektöründe öne çıkan HD İskender, çalışanlarına kolaylıklar sağlayarak çalışma koşullarını iyileştirmektedir.
Hd İskender de Çalışmak İstiyorum
Mesai saatleri günlük 10 saat olarak düzenlenmiştir ve özel günlerde fazla mesai yapma hakkı bulunmaktadır. Yıllık izin konusunda yıllık çalışma süresi göz önünde bulundurulmaktadır. Yıllık çalışma süresini tamamlayan çalışanlar 14+2 şeklinde izin kullanabilirler. Ancak dini bayram tatilleri için özel tatil günleri belirlenmemiştir.
Çalışanlar prim de almaktadır ve personel maaşları genel olarak asgari ücret veya asgari ücretin % 10 fazlası kadardır. Ayrıca maaş ve primlere ek olarak bahşiş de alabilirler.
İşe Girerken İstenilen Belgeler Nelerdir?
Yapmış olduğunuz iş başvurusuna olumlu geri dönüş alıp, personel alımı yapılacağı tarafınıza bildirildiyse eğer yolun en stresli kısmını aştınız demektir. Buna rağmen işe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için teslim etmeniz gereken işe giriş evrakları bulunmaktadır. Bu işe girerken istenilen belgeler firma yapısına göre değişkenlik gösterse de genel hatları ile E-devlet uygulamasından kolaylıkla temin edebileceğiniz türdedir.
İşe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için gerekli olan bu belgeler şu şekildedir.
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- Nüfus Kayıt Örneği
- Mezuniyet Belgesi
- Sağlık Raporu
- Kan Grubu Kartı
- Sabıka Kaydı ve Adli Sicil Kaydı
- Vesikalık Fotoğraf
- Aile Durum Bildirim Formu
- Askerlik Durum Belgesi
- İş Sözleşmesi ve Hizmet Sözleşmesi
Firmanın çalışma şartlarını ele aldığımız yazımızın sonuna gelirken, firmaya ait HD İskender İş Başvuru Formu ve İlan Detayları başlıklı yazımızı inceleyerek iş başvurusu yapabilirsiniz.