Boyner Satış Danışmanı İş İlanları! İş Başvurusu ve İlan Detayları!

Boyner Satış Danışmanı iş ilanları yayınlandı! 2020 İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları Boyner insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman – personel alımlarıyla ilgili detaylar ve Boyner İş Başvurusu Formu sayfamızda!

Boyner Satış danışmanı iş ilanları

Boyner Satış Danışmanı İş İlanları ve İş Başvurusu

Boyner Satış Danışmanı ve İş Başvuru Formu

Boyner, bünyesinde bulunan 500’ü aşkın mağazası ve 10 binden fazla çalışanı ile Türkiye’nin en büyük gıda ve elektronik dışı perakende grubu olarak hizmet vermektedir. Boyner, gelişimine hızla devam edebilmek için sürekli olarak eleman alımı gerçekleştirmektedir. Boyner iş ilanları, internet üzerinden online olarak yayınlanmakta ve tüm adayların başvurusuna açık durumdadır.

Boyner iş ilanları, açık iş pozisyonlarını içermektedir. Boyner firması bünyesinde kariyer fırsatı yakalamak isteyen adaylar, internette yer alan kariyer portallarında Boyner iş ilanlarını inceleyerek kendilerine en uygun pozisyonu seçebilirler. İnsan kaynakları yetkilileri, gelen Boyner iş başvurusu taleplerini değerlendirerek adaylara geri dönüş yapmaktadır.

Boyner Satış Danışmanı İş İlanları Hakkında

Boyner satış danışmanı iş ilanları, iş tanımı hakkında bilgi vermektedir. Satış danışmanları; her gün mağaza açılışı öncesinde reyonların düzenini sağlamak, reyonlardaki eksiklikleri belirlemek, depodan ürünleri almak ve ürünleri doğru yerlere yerleştirmek, müşteriyi dinlemek ve onlara doğru sorular sormak, müşterilerin ihtiyaç ve taleplerine uygun ürünler bulmak, müşterilerin karar vermesine katkı sağlamak, müşterilerin sorunları ile ilgilenmek ve reyon satışlarını izlemek gibi görevleri bulunmaktadır. Satış danışmanları part time ya da ful time çalışma imkanına sahiptir. Mağazacılık kariyerinin başlangıç seviyesi olarak adlandırılan bir bölümdür.

İşe Girerken İstenilen Belgeler Nelerdir?

Yapmış olduğunuz iş başvurusuna olumlu geri dönüş alıp, personel alımı yapılacağı tarafınıza bildirildiyse eğer yolun en stresli kısmını aştınız demektir. Buna rağmen işe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için teslim etmeniz gereken işe giriş evrakları bulunmaktadır. Bu işe girerken istenilen belgeler firma yapısına göre değişkenlik gösterse de genel hatları ile E-devlet uygulamasından kolaylıkla temin edebileceğiniz türdedir.

İşe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için gerekli olan bu belgeler şu şekildedir.

  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Nüfus Kayıt Örneği
  • Mezuniyet Belgesi
  • Sağlık Raporu
  • Kan Grubu Kartı
  • Sabıka Kaydı ve Adli Sicil Kaydı
  • Vesikalık Fotoğraf
  • Aile Durum Bildirim Formu
  • Askerlik Durum Belgesi
  • İş Sözleşmesi ve Hizmet Sözleşmesi
  • SGK Tescil ve Hizmet Dökümü

Boyner Satış Danışmanı Çalışma Şartları Hakkında

Boyner satış danışmanı iş başvurusu

Boyner Satış Danışmanı Başvuru Şartları

Boyner bünyesinde yer alan iş pozisyonlarının çalışma saatleri haftalık 45 saattir. Çalışanların günlük çalışma süresi ise ortalama sekiz buçuk saat olarak belirlenmiştir. Çalışanlar gün içerisinde yemek ve çay molası da verebilmektedir. Çalışanlar genellikle vardiyalı sistem ile çalışmaktadır. Satış danışmanlarının haftalık izni hafta içi bir gündür. Yıllık izin hakları ise 14 + 2 gün şeklindedir. 

Boyner çalışan maaşları, satış danışmanı pozisyonu için asgari ücrettir. Satış danışmanları maaşa ek olarak yemek ücreti ve prim de almaktadır.

İş Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız
Diğer Boyner İş İlanları İçin Tıklayınız.

Leave a Reply

Enable Notifications.    Ok No thanks