Türk Telekom Satış Danışmanı İş İlanları ve Aranılan Özellikler

Türk Telekom Satış Danışmanı İş İlanları
Türk Telekom Satış Danışmanı İş İlanları ve İş Başvurusu

Türk Telekom Satış Danışmanı iş ilanları yayınlandı! 2020 İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları Türk Telekom insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman – personel alımlarıyla ilgili detaylar ve Türk Telekom 2020 İş Başvurusu Formu sayfamızda!

Türk telekom satış danışmanı iş ilanları başvurusu

Türk Telekom Satış Danışmanı İş İlanları ve Başvuru Formu

Türk Telekom Satış Danışmanı İş İlanları

Türk Telekom ‘u 1995 yılı itibariyle devlet, telefon hizmet sağlamak amacıyla kurdu. 2005 senesinde hisselerinin yarıdan fazlası Orta Doğulu bir şirkete devredildi. Şirket pazardaki payının artması için çok önemli yatırımlarda bulunmuş olup alt yapı güncelleme işlemlerini aksatmadan gerçekleştirmektedir.

Türk Telekom İş Başvurusu

Türkiye’nin hemen her yerinde bayileri bulunan Türk Telekom satış danışmanlığı pozisyonu personel alımı için kariyer sitelerini kullanmaktadır. Detaylı ilanları inceleyebileceğiniz kariyer sitelerinde ‘ satış danışmanı iş ilanları 2020 ’ bölümünden başvuru formlarını doldurmanız gerekmektedir. Türk Telekom iş başvurusu için bayilere CV bırakmanız da mümkün. Başvurularınız ardından olumlu sonuç çıkması halinde telefonla iletişime geçecek olan bayi sorumluları sizi mülakata çağıracaktır. Ayrıca üniversite öğrencileri veya mezunları için Türk Telekom staj başvurusu da almaktadır.

Türk Telekom Başvuru Şartları

türk telekom başvuru şartları

Vestel İş İlanları ve İş Başvuru Şartları

  • En az lise mezunu,
  • Teknoloji bayilerinde satışta tecrübe edinmiş,
  • Teknolojiye yakın olan,
  • Dış görünüşte titiz ve diksiyonu iyi olan,
  • Problemler karşısında pratik çözüm üretebilen analizde, planlamada ve takip yeteneğinde beceri sahibi olan,
  • Ekip çalışmalarına uyum gösterebilecek,
  • İkna becerisi olan bay-bayan adaylar öncelikli olarak değerlendirilir.

Personel Alımı Yapılan Diğer Pozisyonlar

Türk Telekom firması her yılın belirli dönemleri ilana çıkarak çeşitli pozisyonlarda personel alımı yapmaktadır. Bu kadroları şöyle sıralayabiliriz:

  • Satış Danışmanları, pazarlama departmanı satış sorumluları,
  • Satış müdürü, mağaza müdürü ve mağaza müdür yardımcısı,
  • İnsan kaynakları bölümü sorumluları, muhasebe bölümü sorumluları,
  • Mühendis ve teknisyen kadroları.

Türk Telekom maaşları pazarlama departmanı için 4000 TL ile 10.000 TL arasında değişebilmekte, müdür kadrolarında çalışanlar için 6000 TL ile 13.000 TL arasında olabilmekte, mühendisler için 6000 TL ile 14.000 TL, teknikerler için 5000 TL ile 12.000 TL arasında olabilmektedir.

Ayrıca satış danışmanı maaşları ise 4500 TL  üzerine çıkabilmekte olup, personelin deneyimine göre farklılaşabilmektedir.

İş Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız
Diğer Firma İlanları İçin Tıklayınız

İşe Girerken İstenilen Belgeler Nelerdir?

Yapmış olduğunuz iş başvurusuna olumlu geri dönüş alıp, personel alımı yapılacağı tarafınıza bildirildiyse eğer yolun en stresli kısmını aştınız demektir. Buna rağmen işe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için teslim etmeniz gereken işe giriş evrakları bulunmaktadır. Bu işe girerken istenilen belgeler firma yapısına göre değişkenlik gösterse de genel hatları ile E-devlet uygulamasından kolaylıkla temin edebileceğiniz türdedir.

İşe giriş işlemlerinizin yapılabilmesi için gerekli olan bu belgeler şu şekildedir.

  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Nüfus Kayıt Örneği
  • Mezuniyet Belgesi
  • Sağlık Raporu
  • Kan Grubu Kartı
  • Sabıka Kaydı ve Adli Sicil Kaydı
  • Vesikalık Fotoğraf
  • Aile Durum Bildirim Formu
  • Askerlik Durum Belgesi
  • İş Sözleşmesi ve Hizmet Sözleşmesi

Leave a Reply