loader image

A101 İş İlanları! İş başvuru formu ve Personel Alımı 2020

A101 iş ilanları yayınlandı! İş başvurusu formu ve personel alımı yapılan iş pozisyonları A101 insan kaynakları tarafından güncellenmeye devam ediyor. Eleman – personel alımlarıyla ilgili detaylar ve A101 İş Başvurusu Formu sayfamızda!

a101 iş ilanları

A101 İş İlanları ve Personel Alımları

A101 İş İlanları Yayınlandı

Ülkemizdeki marketçilik sektörünün en önemli firmalarından olan A101 marketler zinciri 2020 yılının geri kalanında da çeşitli şehirdeki A101 şubelerine personel ve eleman alımı yapmaya devam ediyor. A101 iş ilanları ile başta kasiyer olmak üzere birçok açık iş pozisyonu için iş başvurusu kabul eden A101, yayınlamış olduğu ilanlarda A101 çalışma şartları, çalışma saatleri ve A101 personel maaşları ile ilgili birçok detayı takipçileriyle paylaşmaktadır.

Yayınlanan A101 iş ilanlarını incelediğimizde iş başvurusu yapabileceğiniz pozisyonlara baktığımızda kasiyer ve depo elemanı iş ilanları yoğunlukta olurken, A101 İstanbul iş ilanları, A101 Ankara iş ilanları gibi bölge başlıklı ilanlar da yayınlanmaktadır. Yazımızın devamında tercih edeceğiniz şehir ve pozisyon için iş başvurusu formu doldurarak müracaatta bulunabilirsiniz.

A101 İş İlanları ve İş Başvuru Formu

A101 iş başvurusunda bulunacak adaylardan firma yapısına uygun iş disiplinine saygılı adaylardan seçim yapmaktadır. A101 iş başvurusu yapacak olanların firma ilkelerine bağlı, müşteri memnuniyetine önem veren nitelikte olması en önemli özellikler arasında yer almaktadır. A101 iş ilanlarına elektronik ortamlarda başvuru yapabilmek için öncelikle A101 iş başvuru formu doldurmanız gerekmektedir. Sitemizde yer alan A101 iş başvuru formunu doldurarak müracaatınızı yapabileceğiniz gibi, firmanın internet adresi üzerinden yayınlanan iş başvuru formundan yararlanabilirsiniz.

A101 İş İlanları

A101 İş Başvurusu Formu

Yazımızın devamında detaylı olarak bahsedeceğimiz, A101 iş ilanlarındaki personel alımı yapılacak açık pozisyonlar şunlardır.

  • Depo personeli
  • Bilgi işlem
  • Kasiyer
  • Tezgahtar
  • Satın alma

Aynı zamanda stajyer ve engelli vatandaşlarımıza da çalışma imkanı tanıyan firma yapısı, toplum tarafından da takdirle karşılanmaktadır.

A101 Marketin belirttiğimiz bölümlerde iş başvurusu yapacak personel adaylarında aradığı özellikler başlıca şunlardır.

  • 18 yaşını doldurmuş ve T.C. vatandaşı olması
  • En az lise mevzunu
  • Güler yüzlü ve takım çalışmasına uygun olması
  • Azimli ve Kariyer hedefi olması

Yukarıda belirtilen iş pozisyonlarından bir veya birden fazlasını yapabileceğinizi düşünüyorsanız eğer,  aşağıdaki linke tıklayarak iş başvuru formuna kolayca ulaşabilir ve A101 çalışanı olabilirsiniz

A101 İş Başvuru Linki

A101 Açık İş Pozisyonları ve Açıklamaları

Daha önce başlıklar halinde bahsettiğimiz açık iş pozisyonlarıyla ilgili işin tanımı ve aranılan nitelikleri yazımızın devamında inceleyebilirsiniz

Depo Personeli: Adından da anlaşılacağı üzere depo ile ilgili tüm koordinasyonlar’dan depo personeli sorumludur. Muhafazası gereken ürünlerin istiflenmesi ve giren – çıkan stoklarını takip etmekle yükümlüdür.

Bilgi İşlem: Bilgi işlem sorumlusu mağazadaki elektronik iletişim ağından sorumludur. Stok programı, bilgisayarlar ve yazıcı gibi tüm elektronik cihazların bakımı bilgi işlem personelinin gözetimi altında olmalıdır.

Kasiyer: Kasiyerler bir anlamda mağazanın yüzüdür diyebiliriz. Bu yüzden bir kasiyer güler yüzlü ve müşteriye karşı pozitif yaklaşmalıdır. Müşterilerin aldığı ürünleri poşetlemede yardımcı olmakla birlikte alışveriş fişi ve para üstlerini verirken son derece nazik davranmalıdır. Kasa ve çevresinin temizliğinden de sorumlu olan kasiyerler, yazar kasanın fiş rulosu ve mürekkep miktarlarını da takip etmelidir.

Tezgahtar: Sürekli müşteriyle iletişim halinde oldukları için tezgahtarların insan ilişkilerinde başarılı ve sıcakkanlı olmaları gerekmektedir. Reyonlardaki ürün düzeninden ve fiyatlardaki iniş çıkışlar doğrultusunda fiyat etiketlerini güncel tutmalıdır. Müşteriyi ürünler hakkında bilgilendiren ve kampanyalı ürünleri alıcılara sunan tezgahtarlar, ikna kabiliyeti yüksek ve sabırlı olmalıdır.

Satın Alma: Bu pozisyonda iş başvurusu yapacak adayların yönetim ve girişimci özelliklerinin olması gerekmektedir. Pozisyonu gereği piyasadaki tedarikçi firmalarla iletişim halinde olması ve ürünü en az maliyetle en iyi kaliteye bulması gerekmektedir. Zaman teknoloji ve hız çağı olduğu için, tedarik sürecini hızlandırmalı ve gereksiz harcamaları en aza indirmelidir.

A101 İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

A101 iş ilanları birçok interaktif kariyer ve iş arama sitesinde yayınlanmaktadır. Özellikle iş arayan birçok kişinin takip ettiği kariyer.net, yenibiris.com ve secretcv.com gibi iş bulma siteleri üzerinde A101 iş ilanlarına sıklıkla rastlayabilir, tercih ettiğiniz taktirde bu siteler üzerinden A101 iş başvuru formu doldurarak tercih ettiğiniz pozisyon için başvuru yapabilirsiniz

A101 iş ilanlarına yapılan başvurularına 5 iş günü içerisinde geri dönüş sağlanmaktadır. Personel alımı yapılacağını tarafınıza bildirildiği taktirde işe giriş için gerekli evrakları hazırlamanız için size 2 gün süre verilmektedir. A101 işe giriş evraklarının birçoğu e-devlet kapısından temin edilebilmektedir. A101 işe giriş için istenilen belgeleri eksiksiz olarak teslim ettikten sonra işe giriş işlemleriniz tamamlanır ve personel kaydınız yapılmaktadır.

  • Adli Sicil Kaydı ( e-Devlet )
  • Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ( e-Devlet )
  • İkametgah ( e-Devlet )
  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Nüfus Cüzdanı Sureti ( e-Devlet )
  • Sağlık Raporu ( Yetkili Sağlık Kuruluşları )

A-101 Çalışma Şartları ve Personel Maaşları

A101 çalışma şartları kurumsal yapısı gereği belirli bir standarda oturmuş durumdadır. Çalışma koşulları market sektöründeki diğer büyük firmalarla benzerlik göstermektedir

A-101 mesai süresi, çay ve yemek molaları  dahil edildiğinde 9 saati bulmaktadır. Mağaza yoğunluğu ve personel sayısına göre değişiklik gösterse de, 08.00 – 17.00, 12.30 –  21.30 ve sürekli olmamakla birlikte tam gün mesai saati de mevcuttur.

Çalışma Saatleri
Açılış Saati 09:00
Öğle Arası 12.30 – 13.30
Kapanış Saati 17:00
Resmi Bayramları – Kapalı
Dini Bayramlar – Kapalı

Firmada resmi tatiller haricinde fazla mesai ve prim sistemi bulunmamaktadır. Haftada 1 gün izin hakkı bulunan çalışanların, 1 sene sonunda 14 gün yıllık izin hakları bulunmaktadır.

A101 personel maaşları çalışılan süre ve pozisyona göre değişiklik göstermektedir. On binlerce çalışanı bulunan bu büyük firma, 6 ayda bir maaş iyileştirmeleri yapmaktadır. A101 Personel maaşları 2017-2018 takviminde aşağıdaki gibidir.

  • Mağaza Personeli      : 1600 – 1750
  • Mağaza Müdür Yrd.  : 1750 – 2500
  • Mağaza Müdürü        : 2000 – 2750

A101 Kasiyer İlanlarına Bakmak İster misiniz? 

A-101 İnsan Kaynakları ve İletişim Adresleri

A-101 İstanbul Genel Merkez 

Tel: ( 216 ) 633 25 00

A-101 Ankara Genel Merkez

Tel: 0 (850) 281 65 31

İzmir Genel Merkez

Santral: 0 (232) 877 11 66

Antalya Genel Merkez

Santral: (242) 502 17 84 – 87

Çağrı Merkezi : 444 4 101

9 Comments

  1. İsmail kandıralı 18/10/2018
    • alpdulger 18/10/2018
      • Sebahat 20/05/2019
  2. Özge Filiz 15/05/2019
  3. Sebahat 20/05/2019
    • Elif 26/11/2019
  4. Metin genc 15/02/2020
  5. Şeyhmus 11/03/2020

Leave a Reply